מקצועיות, באחריות
שוק הביטוח, הפיננסים וההשקעות מחייבים הבנה עמוקה. מדובר בתחומים דינאמיים שמשתנים כל הזמן ומושפעים זה מזה ומענפים רבים אחרים בשוק. הצוות שלנו מומחה בתחומו ואנו דואגים להתעדכן ולהתמקצע בכל יום, על מנת להעניק לכם את השירות והמענה המקצועי ביותר מהרגע הראשון.

מאמינים בשירות, מתחייבים לשירות
אנחנו בפסגת גרניט מאמינים קודם כל בקשר הבינאישי המבוסס על אמון, הוגנות, אחריות, אכפתיות וזמינות. מתוך התפיסה הזאת אנחנו יוצאים לדרך כשאנחנו מחויבים בפני עצמנו, ובפני לקוחותינו למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.

הגינות מעל הכל
טיפול בתחומי הביטוח דורש אמון מלא בין לקוח לסוכן המטפל. אמון כזה מבוסס על שקיפות, הוגנות, יושרה, דיסקרטיות, מקצועיות וקשר בינאישי. אנחנו מתחייבים ליצור עבורכם את כל התנאים שיאפשרו לכם לתת בו את האמון הזה, על מנת שנוכל לספק לכם את רשת הביטחון האופטימלית והמתאימה ביותר עבורכם.

זמני מענה
מענה ראשוני לפניית לקוח – 2 ימי עסקים
מסירת מסמכים ללקוח בהתאם לדרישתו – 3 ימי עסקים
העברת מסמכים/בקשות של לקוח לגוף מוסדי – 7 ימי עסקים
תביעות – 30 ימי עסקים

יצירת קשר
מוקד שירות לקוחות
א'-ה' בין השעות 08:30-15:00
בטלפון: 03-6272500
פקס: 03-5619866

לצפייה באמנת השירות